Veckans medlem på startaeget.se!

Hej allihopa!

Speciellt hej till er nya läsare som har hittat hit via startaeget.se! :)

Det är nämligen så att jag har blivit utsedd till veckans medlem på deras hemsida startaeget.se då lyfter det fram min profil på deras startsida och i det nyhetsbrev det skickar ut till alla sina medlemmar!

Vilket jag är så glad och tacksam över! Jag får mycket bra marknadsföring genom detta! :) Alla ni som funderar på att starta eget eller tycker det är roligt med entreprenörskap är det en mycket bra sida att vara medlem i, det är gratis också! Bli medlem på www.startaeget.se

Gå gärna in på min "fanpage" sida på facebook och "gilla" mitt företag, logga in på www.facebook.se och sök sedan på babyboots.se och tryck på "gilla"-knappen!


Då kan jag även berätta en liten hemlighet! Det är nämligen så att jag jobbar med en ny internetsajt och en webbshop, så håll ögonen öppna för snart kommer jag att publicera sidan! Den är superfin och jag är så nöjd och stolt över den! :)




Här ser ni min profil på första sidan till hemsidan, kika gärna in på deras hemsida också! www.startaeget.se


Hoppas ni har en härlig kväll!

//Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0