FORMEX - MÄSSAN - ÄLVSJÖ

Imorgon tidigt på morgonen beger jag mig till FORMEX mässan i Älvsjö, det ska bli så roligt! Jag har verkligen längtat men jag har inte haft den bästa uppladdningen då jag har varit dålig mestadels av veckan och det vill inte gå ur kroppen! :/ Har sovit i stort sett hela dagen därav piggheten jag känner nu!

Men ska lägga mig alladeles strax! :)

Här ser ni en bild på mina biljetter som jag fick hemskickade! Hur coolt är inte det och få biljetter till mässan!
 


Så imorgon kommer jag att löpa runt bland alla montrar och leverantörer, tar med mig kameran så jag hoppas på att jag kan bjuda på några fina bilder. Jag ska försöka hitta på en tjej som ska vara med på mässan som var med nere i Växjö!

Hoppas på att träffa många nya härliga människor och leverantörer! Imorgon ska jag sprida ut mina visitkort!

Länk till hemsidan www.formex.se




Godnatt och kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0