PANDURO , "GILLA"

Gokväll mina vänner! :)

Jag var ju inte riktigt hundra procent nöjd med etiketterna som jag gjorde till babybootsen som butiken Nära&Kära ska sälja i sin butik, så idag efter skolan bestämde jag mig för att bege mig till panduro! ;)

Så idag har jag shoppat lite på panduro ett jätte bra ställe men ibland väldigt dyrt!
Har man ett företag eller bara en hobby är det ett bra ställe att prova på att köpa in enstaka produkter ifrån, för att se vad det är , vet man att man är säker på det man vill ha och vill beställa större volymer är det värt att försöka hitta på internet då det oftare är billigare!


Ni som bor i Västerås, visst är det grymt kul att gå runt i nya köpcentret IGOR! :) Där ligger även panduro och andra härliga affärer! En ny pärla som har kommit till västerås är även klädmärket Ruth, som nu har en egen butik i "Punkt", billiga kläder för schysst mode, Ruth har man tidigare hittat på JC, det finns säkert fortfarande kvar där men som sagt nu har det öppnat en ny butik med enbart kläder från Ruth! Framme i kassan har de ursnygga klockor från Oxxo och smycken! :)


Visar bild senare på vad jag har köpt! :) Nu ska jag fortsätta titta på "Berg flyttar in", visst är det bra! :) Carina är så härlig!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0