LADDAR UPP INFÖR MORGONDAGEN MED IDOL!

Imorgon är det dag! :) YES! Min första riktiga marknad som jag ska vara med på! YIPII!

Strängnäs marknad kl.08.00 - 18.00, kom förbi och hejja! :)

Köpte två skit snygga ljuslyktor som jag ska ha på mitt marknadsbord för att få en mer mys feeling! Visar kort imorgon på hur jag har haft det! Lyktorna hittade jag till ett kanonpris, två stora lyktor!

De kostade 199kr/st från början men de var nedsatta till 98kr/st och ytterligare 30% på det! Så jag betalade 137kr för båda två! Det kallar jag kap! :) Hittade lyktorna på Växtriket i Eskilstuna!





Dock köpte jag inte lyktorna som är på bilden, blid kommer snart på de jag köpte! :)

Bild lånad från Växtrikets hemsida, www.vaxtriket-etuna.se/


Ha en trevlig kväll så kanske en del av oss ses imorgon!? :)

Kram Emma


Kommentarer
Postat av: Sussi

Vilka snygga lyktor... så synd att man ej kan köpa dem här där jag bor:(:(



2010-10-09 @ 19:13:57
Postat av: Babyboots.blogg.se

Jag har inte lärt mig att svara på blogg kommentarer så jag skriver svar här hehe ! :) Tyvärr är det inte lyktorna på bilden jag har köpt hittade bilden på deras hemsida för jag ville ha någon slags bild därifrån! :) Bilder kommer snart upp på bloggen! :) Kram Emma

2010-10-10 @ 17:55:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0