Jag lovade er bilder från Strängnäs marknad! : )

Jag på Strängnäs marknad! :)

Tidig morgon på Strängnäs marknad! Jag vid mitt söta lilla bord! :) Där ser ni även lyktorna jag inhandlade på Växtriket i Eskilstuna, gjorde ett riktigt fynd, betalade totalt 137 kr för dessa två lyktor! :)



Solen tittar fram tidigt på morgonen! :)

Solen tittar fram tidigt på morgonen! Cirka halv sex, sex på morgonen :)



Andra knallar backar upp på morgonen vid halv sju, sju! :)

Andra knallar backar upp på morgonen vid halv sju, sju tiden! :)



Andra knallar backar upp på morgonen vid halv sju, sju! :)

Andra knallar backar upp på morgonen vid halv sju, sju tiden! :)



Grannen mitt emot packar upp! :)

Grannen mitt emot packar upp! :)



Grannen till vänster packar upp! :)

Grannen till vänster packar upp, "DRÖMBULLEN", smarrigt! :)



Full fart hela dagen med mycket folk och fint väder! :)


Full fart hela dagen med mycket folk och fint väder! :)



Full fart hela dagen med mycket folk och fint väder! :)


Full fart hela dagen med mycket folk och fint väder! :)



Jag fick en halv kaka av en liten kille på sex, sju år! :)

Det var en stolt kille på sex, sju år som dök upp från ingenstans framför mig och visade upp en kaka som han hade fått. Då sa jag: "Neehee har du fått en kaka, nu blir jag avundsjuk". Vet ni vad lillkillen gör då, han bryter av halva kakan till mig och en lite bit till min mamma! Vilken sötnos !! :)



TACK STRÄNGNÄS för denna trevliga marknad! :) Härliga och hjälpsamma arrangörer!

Trevlig kväll mina vänner!

Kram Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0