Gör små etiketter som ska sitta med på skorna i butiken!

God eftermiddag!

Just nu sitter jag och gör små etiketter till skorna som ska sitta med ute i butik, så att man som kunde vet vart skorna kommer ifrån !  :)
 
I morgon kommer ni att kunna köpa mina babyboots i butkien Nära&Kära i gamla stan i Eskilstuna!

Mer info kommer snart!





Älskar att pyssla med saker kring företaget! :)



Etiketterna får duga tills vidare, vill att det ska sitta med en etikett på skorna i butiken så att kunderna vet vart skorna är ifrån! Ska sätta mig ner och tänka över designen ordentligt! Har redan fått massa ideér i huvudet! :)


Jag har även helt manisk över en anna idé som jag ska börja jobba med men det är mycket runt omkring som ska klaffa och det ska finnas tid! Men som jag alltid säger!

"Vill man så kan man!"


Varma kramar Emma, www.babyboots.se

Kommentarer
Postat av: Fia

Duktiga du!!! :)

2010-10-26 @ 21:30:02
Postat av: Svar till Fia:

Tack söta rara du! :) Nu har jag köpt nytt som jag ska göra ännu finare etiketter hoppas jag! jag måste komma och hälsa på dig snart! :) Kram på dig!

2010-10-27 @ 21:03:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0