Ett försök till en ny logga! :)

Nu har jag knåpat lite till!

Ville ändra loggan här på bloggen och fick ihop en provisorisk logga! Bättre än inget! :)





Är lite stressad just nu, ska ner till posten och skicka iväg en beställning utomlands till Ungern! :) Spännande va!

Som ni vet kan jag skicka paket dit du vill som kund! Om du har någon vän som har fått ett barn eller har barn i någon annan del av världen och ni vill skicka ett paket dit så kan jag fixa det, jag skickar även med ett personligt meddelande efter dina egna önskemål ! :)

Sedan ska jag förbi med leveransen till Nära&Kära en butik som ligger i gamla stan i Eskilstuna!

Har även ringt tullveket idag, jag har fått en leverans dit men som sitter fast där eftersom min leverantör har skickat två försändelser för samma order! Så nu är det bara att vänta in det andra paketet så skickar de hem båda paketen samtidigt till mig! Som jag längtar!

Ha en trevlig fortsatt eftermiddag och kväll!


Kram Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0