KLICK - aftonbladet

Hej!

Titta vad som stod i helgens KLICK bilaga som kommer med aftonbladet! De har skrivit om mina babyboots, men tyvärr så har texten vart de kommer ifrån fallit bort efter priset!

Men jag är så glad och tacksam över att de tog med mina babyboots och skrev en notis! Men det är väldigt svårt att veta vart de kan köpa bootsen! Jag har mailat till Sanna och hoppas att hon kan göra en rättelse så alla vet vart de kan köpa bootsen! :) Så nu håller vi tummarna igen! :)

Alla som kan och vill, kan maila till [email protected] och skriva till henne och fråga vart man kan köpa babybootsen och även nämna att det inte står någon information om detta, då kanske hon skriver om notisen! :) Kan för hjälpen! :)




KLICK- aftonbladet, längst ner på sidan ser ni bild och text på mina babyboots, köp aftonbladet med KLICK idag och kika efter själva! :)


Nu är det dags för lunch sedan jobba jobba jobba!

Kram på er så länge! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0