Jul på Vallby, Västerås! :)

Hej på er!

Nu sitter jag ner i soffan och kollar på "Halv åtta hos mig" som är ett utav mina favoritprogram! Jag verkligen njuuuter av att se på det! Ett stort + är att man blir så inspirerad och glad!

På lördag ska jag jag vara med på julmarknad på Vallby i Västerås! Det är vallbyg friluftsmusem som anordnar det!

Här kan ni läsa mer om arrangemanget: http://www.vallbyfriluftsmuseum.se/aktuellt/julpavallby.shtml




"Jul på Vallby"

Kom gärna och besök mig och säg hej! Har precis knåpat ihop några "fusk" julklappar, jag har slagit in tomma kartonger som jag ska pynta mitt marknadsbord med och det kommer bli såå snyggt! :)

Kommer snart att visa bild på det!

Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0