Nya Affärer, "En dag för entreprenörer"

Gokväll mina fina vänner!


Just nu går jag "wild&crazy" genom garderoben efter sköna plagg att ha för eventet imorgon! Jag ska nämligen åka upp till Stockholm för att besöka Nya Affärers event, "En dag för entreprenörer", det kommer att vara ett fullspäckat schema från kl.14.00-19.00 och i morgonbitti torsdag ska jag även infinna mig på Hotel Bolinder Munktell för en föreläsning som KPMG har anordnat, en skattedag, där de berättar om nyheter och vad som händer inför åsrskiftet, skattelagar m.m. För er som inte vet så håller jag på och utbildar  mig till redovisningsekonom. Jag ska då vara med på halva föreläsningen och sedan springer jag upp till tåget för att ta mig till Stockholm! Det kommer bli så kul! :)

Jag har kontaktat en tjej som ska möta upp mig i Stockholm som också ska till eventet! : )

Nog om det, måste hitta något jag känner mig bekväm i inför morgondagen! Behöver även packa inför min övernattning hos Linn, efter eventet bjuder hon mig på middag och goda drinkar!

Hoppas ni får en härlig kväll!

PoK / E


Om ni är intresserade att läsa om vart jag ska, klicka dig vidare på länken nedanför:

http://nyaaffarer.se/anmalan-nya-affarer-en-dag-for-entreprenorer/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0