Ispinne AB!

Idag och igår var jag med och stod på julmarknaden i Arboga! På lördagen var det ca. -5 och idag var det hela -14 ute! Just nu är jag verkligen stelfrusen ska snart glida ner i ett varmt bad!

Men vad kul jag har haft det och det har varit mycket med folk båda dagarna! Det var en tjej som kände igen skorna från Nära&Kära butiken i Eskilstuna och en annan hade läst min blogg! Då blir man glad när sådana människor kommer fram och hälsar!

Jag blir även så glad över att många kommer fram och säger hej, många bekanta ansikten, jag vill speciellt tacka Cassandra, Alma, Malin, Sofia S, Sofie J, Sofia H, Kristina, Catrin, Mathilda, Cajsa, Barbro, Bettan, Ryhgard, mamma och mormor nu har jag säkert glömt flera, men jag blir väldigt glad och tacksam över alla som kommer fram och hejar på mig! Det värmer gott om hjärtat!

Det var en äldre dam som kom fram till bordet och utbrast:

"Åh här är dem ju som alla pratar om! Vilka söta små skor! Det var så många igår som hade sett skorna och berättade om dem!"

Åååhh man blir så glad att det sprider sig! :)

Jag har även ätit "viltkebab" för första gången 90 kr! vet inte om det känns lite dyrt!? men det var mycket god! Det var vildsvinskött! :) Den bjöd mammsen mig på ! TACK! Tack Malin N, som servade mig med grillad korv med bröd! :) Åh tjejerna på andra sidan som var från den nya godisbutiken som har öppnat ute vid Mcdonalds som heter " Candy Inn" som bjöd mig på varm choklad som var ifrån "Årefabriken".

Lärde även känna en tjej som stod bredvid mig som sålde garn och stickade vantar och sockor, gå in på www.tiinasgarn.se för att se mer!

Tack Arboga kommun för ett fint arrangemang! :) Förhoppningsvis kommer jag tillbaka nästa år!

Bjuder på en bild från marknaden, gå in och "gilla" min facebook sida som heter babyboots.se!


 sök på babyboots.se och "gilla" för att bli ett fan! :)




 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0